advertorial

תוכנות ניידות

איך להתנייד עם התוכנות האהובות עלינו?

נניח ואתם לא תמיד מסתובבים עם מחשב אישי ולפעמים קורה שאתם צריכים לעבוד על מחשב ציבורי או אישי, איך תוכלו להשתמש בתוכנות השגרתיות שלכם מבלי להוריד עשרות תוכנות למחשב שאינו שלכם ?

cameyo

התוכנה cameyo מאפשרת לנו להתנייד עם התוכנות שאנו משתמשים בהן. התהליך הוא די פשוט מתקינים את התוכנה באופן רגיל במחשב, התוכנה 'מקליטה' את תהליך ההתקנה ואז התוכנה מתחילה ליצור את קובץ התוכנה הניידת. זמן יצירת התוכנה הניידת תלוי כמובן בגודל התוכנה שאותה אתם רוצים להפוך לניידת, אך קחו בחשבון שיתכן ש-cameyo לא תצליח להפוך תוכנות שהן ממש כבדות (רוב התוכנות היא כן מצליחה).

אחרי שיצרתם תוכנה ניידת תוכלו למחוק את התוכנה המותקנת מהמחשב, וזהו עוד יתרון שיש לתוכנות ניידות, שבמקום להעמיס את המחשב בהתקנות רבות, תוכלו להשתמש בתוכנה ניידת גם במחשב שלכם. את התוכנות הניידות ניתן להעביר לדיסק און קי או לאחסון באינטרנט ולהשתמש בהן בכל מחשב שתרצו.

יש עוד כמה אפשרויות באתר התוכנה:

Public Virtual Apps

באתר יש מאות תוכנות ניידות מכל התחומים עיצוב, מדיה, אבטחה, משחקים ועוד. תוכלו פשוט להוריד את התוכנה ולהפעיל אותה ללא התקנה דרך המחשב או דרך USB.

Virtual App Builder

בעזרת האופציה הזו תוכלו ליצור תוכנות ניידות ללא תוכנה אלא על ידי האתר, פשוט מעתיקים לאתר את הקישור להורדת התוכנה או שמעלים את הקובץ ולאחר מכן לוחצים על כפתור יצירת התוכנה הניידת.

כדי להשתמש באופציה זו תצטרכו להירשם (בחינם).

הנה הדרכה מעולה על התוכנה:

לשיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

המוצרים ששינו את חייהם של מיליוני אנשים בעולם

הצטרף לרשימת המנויים וקבל לאימייל עדכונים על המוצרים השימושיים והנמכרים בעולם!

אנחנו נשתדל לשלוח לך את התוכן הכי איכותי שיש. בהרשמתך הינך מאשר משלוח אימיילים לכתובת שלך שחלקם עשויים להכיל תוכן שיווקי. ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הצטרפו למועדון Easy-Time בחינם!

אהבת את התוכן? מגיע לך עוד!

הצטרף לרשימת המנויים וקבל עדכון ברגע שתוכן חדש עולה לאוויר!

אנחנו נשלח לכם את התכנים הכי טובים שלנו, מדריכים וטיפים שיעשו לכם חיים קלים. בהרשמתכם אתם מאשרים את תנאי השימוש של האתר ומסכימים לקבל אימיילים שעשויים להכיל פרסומות.