advertorial

קריאה מהירה משעון. התמונה מאתר

כך תצליחו לקרוא ספר במהירות שיא: 1000 מילים בדקה

יש היום כל כך הרבה מידע שאנו צריכים או רוצים לקרוא כמו חומרים לימודיים, מאמרי חדשות, ספרים ועוד, אך הזמן לא מאפשר לנו לקרוא את כולם. קיימות הרבה טכניקות לקריאה מהירה, אך יש אפליקציה שאולי לא שמעתם עליה שתאפשר לכם לקרוא טקסטים במהירות שלא חלמתם.

כשאנו קוראים, זמן רב מתבזבז בהזזת הראש והעיניים כדי לעקוב אחרי המילים לאורך השורות. לשם כך פותחה טכניקה שמאפשרת לנו לקרוא מבלי להזיז את העיניים – הצגת מילה אחת בלבד על המסך והחלפתה באחרת, כך אנו מרוכזים רק במקום אחד ולא צריכים להזיז את העיניים ואת הראש וכמובן שלא להפוך דפים. האפליקציה Spritz לקחה צעד נוסף והדגישה את האותיות האמצעיות באדום כדי ליצור מירכוז שיאפשר למוח לקלוט את המילים במהירות (היכנסו לכאן כדי לקרוא על בהרחבה על טכניקת ה-ORP).

 

קריאה מהירה
במהירות 500 מילים לדקה.

חברות גדולות וביניהן סמסונג הפועלות לייצור שעונים חכמים עתידות לשלב את הטכנולוגיה של Spritz, כך יהיה ניתן לקרוא ספרים ומאמרים בנסיעה או בטיול מתוך שעון. מהירות הקריאה הממוצעת היא 220 מילים לדקה. אך לפני שתנסו להגיע לשיא של 1200 מילים בדקה כדאי לכם קודם כל להתאמן על 250 מילים בדקה ואז לנסות להעלות את המהירות.

קריאה מהירה משעון. התמונה מאתר Spritz
קריאה מהירה משעון. התמונה מאתר Spritz.

תמיכה בעברית אפליקציית Spritz לא תומכת בטקסטים בעברית, אך אל דאגה, מפתח צעיר בן 17 דאג לכם וייצר אפליקציה דומה שתומכת גם בטקסטים בעברית. קיימת בינתיים אפליקציה רק לאנדרואיד שזמינה להורדה.

לשיתוף המאמר:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

המוצרים ששינו את חייהם של מיליוני אנשים בעולם

הצטרף לרשימת המנויים וקבל לאימייל עדכונים על המוצרים השימושיים והנמכרים בעולם!

אנחנו נשתדל לשלוח לך את התוכן הכי איכותי שיש. בהרשמתך הינך מאשר משלוח אימיילים לכתובת שלך שחלקם עשויים להכיל תוכן שיווקי. ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הצטרפו למועדון Easy-Time בחינם!

אהבת את התוכן? מגיע לך עוד!

הצטרף לרשימת המנויים וקבל עדכון ברגע שתוכן חדש עולה לאוויר!

אנחנו נשלח לכם את התכנים הכי טובים שלנו, מדריכים וטיפים שיעשו לכם חיים קלים. בהרשמתכם אתם מאשרים את תנאי השימוש של האתר ומסכימים לקבל אימיילים שעשויים להכיל פרסומות.